Online rješavanje sporova

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Regulativom EU od 15. 2. 2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti na linku


PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina zonatri.hr (Zonatri d.o.o.) vam omogućuje da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: [email protected]
Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u najkraćem mogućem roku (maksimalno 15 dana)


OGRANIČENJA ODGOVORNOSTI

Obveza je i odgovornost kupca uputiti se na ove Opće uvjete kad god pristupa Zonatri d.o.o. Internet trgovini.

Zonatri d.o.o. Internet trgovina može sadržavati informacije trećih strana (blog) i linkove na druge site-ove na Internetu nad kojima Zonatri d.o.o. nema nikakvu kontrolu. Takve informacije su označene na odgovarajući način gdje god je to provedivo. Zonatri d.o.o. ne daje nikakva jamstva u pogledu točnosti i/ili bilo koje druge karakteristike takvih informacija ne preuzima nikakvu odgovornost za te informacije. Blog je osobni stav autora i ne odražava nužno i stav Zonatri d.o.o.Internet trgovine.


REKLAMACIJE

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno, odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Korisnik ima pravo u roku od četrnaest (14) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda na zamjenu kupljenog proizvoda ili povrat proizvoda ukoliko uoči nedostatke na proizvodima ili su dostavljeni proizvodi neispravni ili su dostavljeni proizvodi koji nisu naručeni. Zonatri d.o.o. će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, kupcu vratiti sredstva na račun ili zamijeniti proizvod s novim u roku osam (8) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da zamjenskog proizvoda nema na skladištu, moguć je samo povrat sredstava. Povrat dostavljenih proizvoda vrši se dostavom na adresu:

Zonatri d.o.o.
5. Ravnice 10
10000 Zagreb

U slučaju opravdane reklamacije, Zonatri d.o.o. snosi troškove povrata. Kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) sa svom pratećom dokumentacijom.

Povratak na vrh